Женщина-дьявол
![Женщина-дьявол](/uploads/media/2013/11/226_0294325.jpg)
![](/uploads/media/2013/11/226_0041724_s.jpg)
![](/uploads/media/2013/11/226_0261314_s.jpg)
Tavsifi
“Inkvizitsiyani mayda-chuyda qilib bo'lmaydi - buni ma'yus o'rta asrlarning alkimyogarlari, folbinlari va folbinlari yaxshi tushunishgan, bundan tashqari, ularning aksariyati, afsuski, vafotidan keyin. Ammo agar go'zal ayol inkvizitsiya zindonlariga kirsa, fojia farsga aylanadi. Va keyin g'ayratli muqaddasligi bir nechta nisbatan begunoh jodugarni ustunga olib kelgan rohiblar xuddi shu g'ayrat bilan qaytarishga tayyor - va ular buni muvaffaqiyatli qilishadi! - shayton uchun hayot - ayol uchun.
Shunday qilib, spektakl sarlavhasida berilgan hukm karnavalning haqiqiy ekstravaganzasini oldindan aytib beradi, uning mohiyati qahramonlarning rollari va funktsiyalarining o'zgarishidadir.
Ayol shayton yoqishi kerak bo'lgan gulxan rohiblarni ichkaridan yoqib yuboradi, chunki bu ehtiros gulxanidir, umuman olganda, hayotga chanqoqlikni anglatadi.
Tomoshabinlar e'tiboriga muhabbat qo'zg'atadigan barcha harakatlarni taqdim etish erkinligini olgan spektakl qancha qismdan iborat bo'lishini aytish qiyin. Prosper Merimedan keyin O‘zbekiston Yoshlar teatri ikkita sahna ko‘rinishi bilan cheklanib, tomoshabinlarning fikricha, “Qanday qilib ayol bilan omon qolish kerak” mavzusidagi qisqa brifing sifatida yetarli bo‘ldi.
Ikki egizak aka-uka, badaviy va arabning halokatli oqibati ikkinchi pardada tasvirlangan hikoyasi chiziq tortmaydi, balki ta'sirchan savol belgisini qo'yadi: ayol kimning bevosita palatasida - Xudo yoki iblis?